ישנם כמה חפצי ערך שאם הם מיושמים אסטרטגית, הם יכולים להעלות את האתר שלך לדף הראשון של גוגל. מטרת מאמר זה היא להראות לך את הטכניקות, הכלים והתהליכים המסייעים לך למקם את הפוסטים והדפים שלך בבלוגים באתרי האינטרנט שלך בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש של גוגל כדי להשיג מיקום בדף הראשון. למד את ששת הטיפים החיוניים האלה כשמדובר בהופעה של FirstPage בגוגל.
אחת הדרכים החינמיות להביא את דפי האתר שלך לדף הראשון של גוגל היא להתמקד בחיפושים מבוססי מיקום. באופן ספציפי, קמפיין חיפוש בגוגל יכול להציב רשימה של אתר האינטרנט שלך ב”עמוד הראשון “של תוצאות החיפוש של גוגל.
המפתח לעלות לדף הראשון של גוגל הוא דירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. ככל שהאתר שלך מדורג גבוה יותר כך הוא יקבל יותר תנועה.
לעתים קרובות הדבר נקבע על פי מידת התחרותיות של מילות המפתח שלך וכמה סמכות יש לתוכן שלך בנושא זה.
ישנן דרכים רבות לעשות זאת:
– ודא שיש לך שם דומיין עשיר במילות מפתח ותגי כותרת אתרים.
– ייעל את האתר שלך למילות מפתח על ידי הכללתן בתגי הכותרת ובמבנה כתובת האתר של כל דף.
– כלול מטא תיאורים ותגי alt בתמונות שלך למטרות אופטימיזציה למנועי חיפוש.
רושם ראשוני למנוע החיפוש של גוגל
הרושם הראשון הוא החשוב ביותר בכל הנוגע לדירוג אתרים. תרצה לוודא שהאתר שלך מותאם לקידום אתרים. ישנן טכניקות רבות ושונות בהן תוכלו להשתמש בכדי להיכנס לדף הראשון בגוגל.
אם האתר שלך נמצא בצמרת Google, הסיכוי של המבקרים יישאר באתר שלך ימשיך לחקור את מה שיש לך להציע.
השלב הראשון הוא ייעול האתר שלך למנועי חיפוש עם ביטויי מילות מפתח שרלוונטיים לעסק שלך, למוצרים או לשירותים שלך.
לא תגיע לדף הראשון של גוגל. חברות קידום אתרים שמסווגות את האתר הארגוני שלך כמי שמחפש אותך יביאו מבקרים לאתר שלך רק אם תדרג בראש מילות המפתח שלך. מכיוון שרוב האנשים לא לוחצים תחילה על תוצאות החיפוש של Google, אין לנו שום דרך לגרום לאנשים ללחוץ על הקישורים שלך.
5 שלבים בסיסיים לאופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש
העמוד הראשון של גוגל הוא ביתם של כמה מהאתרים הפופולריים ביותר באינטרנט. לכאן אנחנו הולכים כשאנחנו צריכים למצוא מידע ולענות על שאלות. ישנם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט בכדי לגרום לאתר שלך לדרג טוב ולהיות מסוגל להתחרות על המקום הנחשק הזה בדירוג מנועי החיפוש.
1) מחקר מילות מפתח;
2) שם דומיין;
3) מבנה האתר;
4) תוכן אתר
5) קישורים ושיווק במדיה
חלק זה יעסוק כיצד להגיע לדף הראשון של Google. הוא גם יסביר כיצד לייעל את האתר שלך לתוצאה זו.
להלן חמישה שלבים שיכולים לעזור לך להגיע לדף הראשון של Google:
– מילות מפתח הן הבסיס לקידום אתרים, אז עשו את המחקר שלכם כדי לגלות אילו מילות מפתח פופולריות במרחב או בתעשייה שלכם
– בצע אופטימיזציה למנועי חיפוש על ידי מתן תוכן איכותי ותמונות רלוונטיות לאתר שלך
– מדיה חברתית היא דרך מצוינת להגיע ללקוחות חדשים, ודא שיש לך נוכחות בכל הפלטפורמות הגדולות
– בנה קישורים נכנסים, כלומר אתרים אחרים מזכירים את שלך בתוכן שלהם – הדבר מגביר את האמון בשני האתרים
– ודא שיש לך גרסה ניידת של האתר שלך
3 גורמי הדירוג העיקריים של גוגל – תלוי באיזו מילת מפתח אתה הולך
גורמי הדירוג של גוגל משתנים כל הזמן. בעבר היו רק 10 דברים שגוגל דירגה אתרים לפי אבל עכשיו יש מעל 200. חשוב שתדע מה הם גורמי הדירוג האלה כדי שתוכל להשתמש בהם לטובתך.
גורמי דירוג מובילים
1) איכות ורלוונטיות התוכן בדף – זה כולל רלוונטיות לשאילתה, איכות התוכן, קריאות, דקדוק/איות והאם האתר שלך מותאם לניידים או לא.
2) המוניטין של האתר שבו הדף מתארח – זה כולל את התדירות שבה דפים אחרים בדירוג גבוה מקשרים לדף שלך, בין אם ביצעת שינויים אחרונים בעיצוב או בתוכן האתר שלך מבלי ליידע את Google על כך תחילה או אם או לא לא האתר שלך נענש על ידי Google בעבר על הפרה.
3) מהירות האתר, הציון של גוגל וחווית המשתמש של הלקוח באתר כל אלה הם סופר חשובים לקידום ולהגיע לדף הראשון בגוגל
כיצד פועל SEO?
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך המשפיע על נראות האתר במנועי חיפוש.
כדי שקידום אתרים יפעל, זה צריך להיעשות בשתי חזיתות: באתר ומחוץ לאתר. קידום אתרים באתר כולל גורמים כמו כותרות הדפים שלך, תיאורי מטא, מהירות האתר ומבנה האתר בין היתר בעוד שקידום אתרים מחוץ לאתר כרוך בגורמים כמו נוכחות במדיה חברתית, קישורים נכנסים ודברים דומים אחרים.
קידום אתרים הוא תהליך המסייע למנועי החיפוש לדרג אתרים. זה מקל על אנשים למצוא אותך באינטרנט ומגדיל את הסבירות שהם ילחצו על האתר שלך.
מסקנה: כיצד לבנות אתר יעיל במיוחד עם תנועה אורגנית
גורמי הדירוג המובילים של Google עשויים להיות שונים בהתאם למילת המפתח שאליה אתם מחפשים. לדוגמה, אם אתה רוצה לדרג היטב את “מדריך האסטרטגיה של SEO”, Google עשויה להעדיף את הדף שלך. אבל אם אתה רוצה לדירוג עבור ‘כלי מחקר מילות מפתח’, Google עשויה להעדיף דף עם יותר תוכן וקישורים נכנסים.
גורמי הדירוג הגבוהים ביותר של גוגל תלויים במילת המפתח וסביר שגורמי הדירוג הללו משתנים מענף לענף כמו גם מאזור לאזור.
פרק זה אמור לסייע למי שמתחיל בקידום אתרים או לאלה הזקוקים לרענון לגבי מה שהם צריכים לעשות על מנת לשפר את דירוג האתר שלהם.
על מנת ליצור אתר שיש בו תעבורה אורגנית גבוהה, עליך לעקוב אחר כמה שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים. קידום אתרים הוא ראשי התיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש והוא מתייחס למכלול טכניקות שיכולות לסייע לאתר שלך לדרג טוב יותר בגוגל.
חלק מהטכניקות הללו כוללות: לוודא שהתכנים באתר שלך מתעדכנים באופן תדיר, לבנות את האתר שלך כראוי עם כותרות וכותרות משנה, לשלוח את האתר שלך לספריות ובלוגים באינטרנט, להשתמש במילות מפתח במאמרים שלך שיעזרו באופטימיזציה של מנועי חיפוש.